LEVERING

Bestellen

Ik kan het product dat ik wil bestellen niet terug vinden in jullie webshop. Is er nog een andere mogelijkheid om dit product toch te bestellen?

Het is mogelijk dat wij producten nog op voorraad in ons magazijn, maar dat deze producten niet meer actueel genoeg zijn voor onze webshop, of dat wij via onze leveranciers een speciaal product voor u kunnen bestellen. Neem hiervoor contact op via e-mailadres info@hetgareel.nl en wij zullen voor u onderzoeken of wij dit product aan u kunnen leveren.

Ik heb mijn pakket beschadigd ontvangen, wat nu?

Mocht u uw pakket beschadigd hebben ontvangen en de producten zelf zijn ook beschadigd, neem dan direct contact op via telefoonnummer: 073-5475475. Wij gaan dan de oorzaak achterhalen en u een passende oplossing aanbieden.

Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?

Mocht het zo zijn dat uw bestelling niet compleet is, dan is het mogelijk dat wij niet alle producten op voorraad hebben. De producten die u nog mist zullen dan in een latere levering verzonden worden, maar hier krijgt u altijd per e-mail bericht van.

Als uw bestelling niet compleet is, maar u geen bericht heeft ontvangen dat de missende producten via een latere levering worden verzonden, neemt u dan contact op via e-mailadres info@hetgareel.nl. Wij gaan dan na wat de oorzaak van dit probleem is en zullen dit zo spoedig mogelijk met u oplossen.

Met welke bezorgdienst wordt mijn bestelling verzonden?

Wij versturen alle bestellingen via dpd en PostNL.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling achterhalen?

U kunt de status van uw bestelling achterhalen door een e-mail te sturen naar info@hetgareel.nl. Wij zullen u dan de status en eventuele leverdatum doorgeven.

Is het ook mogelijk om mijn bestelling in het buitenland te laten bezorgen?

Het is geen enkel probleem om uw bestelling in het buitenland te laten bezorgen. Houd er wel rekening mee dat er voor het buitenland langere levertijden gelden. De verzendkosten voor een verzending naar het buitenland zijn afhankelijk van het land waar de zending naartoe moet. Binnen de EU zijn de verzendkosten € 13,50.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander afleveradres laten bezorgen?

Het is inderdaad mogelijk om uw bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. U kunt dit aangeven tijdens het bestellen van uw bestelling. Kiest u dan voor Ander Afleveradres en vul de gegevens zo compleet mogelijk in.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

In onze webshop is het mogelijk om te betalen via iDEAL, Credit Card en Vooruit Betaling. Daarnaast is het ook mogelijk om uw bestelling onder Rembours te verzenden, maar hiervoor dient u contact op te nemen met onze showroom via e-mailadres: info@hetgareel.nl

Het Iban nummer van Het gareel is:

IBAN NL86 RABO 0106926942

BIC RABONL2U

Wat is de levertijd van mijn artikel?

De levertijd is afhankelijk van het artikel en of het artikel speciaal voor u op maat gemaakt moet worden. Voor de producten die wij op voorraad in onze showroom en groothandel hebben, geldt directe levering. Dat betekent dat wij op werkdagen na ontvangst van betaling uw pakket binnen 48 uur zullen verzenden. Na 18.00 uur en op zaterdag, zondag en maandag verzenden wij geen pakketten.

Mocht het product voor u besteld moeten worden, dan laten wij u zo snel mogelijk weten wat de verwachte levertijd zal zijn.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland zijn de verzendkosten € 6,00 per bestelling tot een bestedingsbedrag van € 100,-. Vanaf een bestedingsbedrag van € 100,- wordt de bestelling gratis naar u opgestuurd binnen Nederland. Wanneer u een bestelling van meer dan € 100,- compleet retourneert (of het deel dat u houdt minder dan € 100,- is), dan zullen wij € 6,00 van het terug te storten bedrag afhouden voor de verzendkosten.

Voor zware of grote (lange) producten gelden binnen Nederland altijd verzendkosten van € 13,50. Het is ook mogelijk om de bestelling op te halen in onze showroom in Schijndel.

Voor overige bestellingen binnen Europa zijn de verzendkosten € 13,50 per bestelling, ongeacht het bestedingsbedrag. Bij overige bestellingen, van zware of grote producten, binnen Europa, zullen de verzendkosten in overleg met u afgesproken worden.

Buiten Europa zijn de verzendkosten afhankelijk van het land.

Daarnaast is het ook mogelijk om uw bestelling onder Rembours te verzenden, maar hiervoor dient u contact op te nemen met onze showroom via e-mailadres: info@hetgareel.nl

Kan ik mijn bestelling nog annuleren nadat deze geplaatst is?

Natuurlijk is het geen probleem als u uw bestelling alsnog wilt annuleren. Stuur daarvoor een e-mail naar: info@hetgareel.nl. Mochten wij uw betaling al ontvangen hebben, dan zullen wij dit weer terugstorten naar uw bankrekening.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen nadat deze geplaatst is?

U kunt uw bestelling nog aanpassen totdat wij de betaling hebben ontvangen. Meestal is dit tot 24 uur na de plaatsing van de bestelling. U kunt uw aanpassingen doorgeven op e-mailadres info@hetgareel.nl U ontvangt van ons dan de aangepaste besteloverzicht en de nieuwe betaalgegevens. Wanneer u heeft betaald via iDEAL is het niet mogelijk om uw bestelling nog aan te passen.

Hoe werkt het bestellen via de webshop van Het Gareel?

U kunt via het menu uw keuze maken voor de desbettreffende categorie. Daarnaast is het ook mogelijk om via het zoekveld van de website te zoeken naar het product. U zult altijd eerst een overzichtspagina krijgen. Als u op de titel van het product klikt, dan krijgt u de verdere productinformatie en kunt u aangeven welke versie van het product u wilt bestellen. U wordt dan direct doorgeschakeld naar uw winkelmandje, welke u ook altijd in de bovenste balk op de pagina kunt terug vinden. Als u zich in uw winkelmandje bevindt, dan kunt u kiezen voor “Verder Winkelen” of “Bestellen”. Als u uw bestelling compleet heeft, volgt u de stappen voor het invullen van de gegevens en het kiezen van een betalingsmogelijkheid. Na uw bestelling ontvangt u op het ingevulde e-mailadres een bevestiging van uw bestelling.

Wat gebeurt er met de gegevens die ik invoer op deze website?

Uw persoonlijke gegevens worden enkel gebruikt voor een goede afronding van uw bestelling. Als u aangegeven heeft dat u de nieuwsbrief wilt ontvangen, dan zal uw e-mailadres worden opgeslagen in onze database voor het verzenden van de nieuwsbrief. Uw gegevens zullen nimmer verkocht of gedeeld worden met derde.

Garantie en Retourneren

Hoe kan ik een product dat ik via de webshop heb gekocht retourneren?

De producten uit onze webshop kunt u via onze showroom of via een pakketdienst retourneren. Download u hiervoor het retourformulier. Stuur uw retourzending inclusief het volledig ingevulde retourformulier naar Het Gareel, Huygensweg 32, 5482 TG Schijndel.

De retourzending behoort in oorspronkelijke nieuw staat te verkeren, zonder beschadigingen of gebruikssporen. . Indien wij een product beschadigd, onvolledig of met andere gebruikssporen retour ontvangen kunnen wij dit retour helaas niet accepteren. Wij zijn dan genoodzaakt om het product aan u te retourneren. Indien mogelijk kunnen wij het product professioneel laten reinigen. De gemaakte kosten hiervan zijn voor rekening van u , en worden verrekend.

Binnen welke termijn moet ik mijn bestelling terug sturen?

Mocht uw bestelling niet aan uw wensen voldoen, dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst een melding doen via info@hetgareel.nl van het te retourneren artikel. Nadat u deze melding gedaan heeft dient uw retourzending binnen 14 dagen, inclusief volledig ingevuld retourformulier, naar ons verzonden te zijn.

Indien u geen melding doet, dient u uw retourzending binnen 14 dagen na ontvangst naar ons verzonden te hebben inclusief het volledig ingevulde retourformulier. Dit formulier kunt u ook downloaden onderaan op onze website.

Nadat wij uw product ontvangen hebben zullen we binnen 14 dagen uw aankoopbedrag terugstorten of u een vervangend artikel van uw wens terugsturen. De voorwaarden die betrekking hebben op retourzendingen kunt u ook terug vinden bij de algemene voorwaarden.

Overige vragen

Hebben jullie ook een optie voor een zadelpasservice?

Wij hebben inderdaad een optie om bij u thuis de zadels van uw voorkeur te komen passen, zodat we zeker weten dat het zadel perfect past bij uw paard. De medewerkers die dit bij u komen passen, zijn hier speciaal voor opgeleid, zodat zij u zo goed mogelijk kunnen helpen.

Alle informatie over onze zadelpasservice vindt u op: Zadelpasservice van Het Gareel Ruitersport